TRADUEIX-ME

diumenge, 6 de desembre del 2015

ENTREVISTA AL MEU GERMÀ

El meu germà, en Xavi, té 18 anys i ja ha acabat l’ensenyament obligatori.

Et fa il·lusió ser major d’edat?
Sí, perquè em tracten com un adult

Què estàs estudiant?
Batxillerat científic.

Què voldries ser de més gran?
Fisioterapeuta

En quin col·legi vas fer Primària i ESO?
Al Sant Gabriel de Barcelona

Què t’agrada fer en el teu temps lliure?
Veure esport s

T’estimes estar amb la teva família?
Sí, molt

Et vols treure el carnet de conduir? Quan?
Sí, el 30 de novembre em presento a l’examen   

Quin és el teu millor amic?
Un noi del meu càmping

Quin són més amics, els del càmping o els de Barcelona?
Igual

Quin és el professor del que més te’n recordes ?
De la Muntsa, perquè em fa venir records de quan era petit.


                                                        Pol Redón Rebollo

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada