TRADUEIX-ME

dilluns, 7 de desembre del 2015

ENTREVISTA A MA MARE


Com és el teu nom sencer?
Felicitas Pereira Domínguez.

On vas néixer?
A Barcelona, el 1976. 

Quants anys tens?

39 anys.

T’agrada més el camp o la ciutat?

M’agrada més el camp per la tranquil·litat i la contaminació.
T’agrada el futbol?

No, gens, no m’agrada la rivalitat de l’afició.

I algun esport?
M’agraden els esports d’aigua (sobretot el waterpolo).

Què t’agrada fer en el teu temps lliure?
M’agrada anar en bicicleta, llegir i sobretot escoltar música

Quin tipus de música escoltes?
M’agrada tot tipus de música, menys el reaggeton i el rap. Sobretot el pop dels 80,

Fins aquí la nostra entrevista. Espero que t ho hagis passat bé.
Sí, gràcies!

 

Natán Tendero Pereira

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada