TRADUEIX-ME

diumenge, 6 de desembre del 2015

ENTREVISTA AL MEU PARE


El meu pare és un home molt alegre, afectuós, divertit i curós, però a vegades s'enfada amb el meu germà o amb mi quan fem alguna “cosa dolenta”.

 


Què vas estudiar a la universitat?
Jo no vaig anar a la universitat, perquè no era molt bon estudiant i vaig començar a treballar directament als catorze anys per aprendre un ofici.

Tenies previst treballar de mecànic?
Sí, des de jove.

Vas tenir algun altre treball a part del que fas?
Sí, en una ocasió vaig treballar de xofer de camió tràiler. Però no em va agradar i vaig tornar al meu ofici de mecànic.

Com te’n van fer cap?
Em vaig promocionar dins de la mateixa empresa on he sigut molt valorat per la implicació, actitud i els meus coneixements.

T'has fet mal alguna vegada al treball?
Sí, moltes vegades.

T'agrada treballar amb els teus familiars?
M'agrada molt, perquè els meus familiars són molt competents.

Quants viatges has fet per motius de treball?
He fet set viatges per motiu de treball.

Què vas fer als viatges?
Alguns van ser per realitzar cursos d'aprenentatge tècnic, altres de visita i compra i altres de sol·licituds de modificacions a màquines.

Amb qui hi anaves?
En alguns anava amb companys del meu nivell, en altres amb el director de l'empresa i en altres, sol.

Et van agradar?
Molt, perquè em van fer sentir important a l'empresa per la col·laboració tècnica.

                                                      Lucía Juárez López
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada