TRADUEIX-ME

diumenge, 6 de desembre del 2015

ENTREVISTA

Avui farem l’entrevista a la meva professora de dansa, Andrea Torres Danés. Té 23 anys i va néixer a Barcelona. És alegre, eixerida, expressiva, divertida i molt treballadora.



Quina és la teva feina? En què consisteix?
La meva feina és donar classes de dansa i ballar a l’escenari. Consisteix en transmetre als alumnes la tècnica  de la dansa mitjançant la llibertat i l’expressió.

Quant de temps portes realitzant aquesta feina? T’agrada el que fas?
Porto des dels  18 anys donant classe i ballant a un escenari des dels 16. M’encanta el que faig!!!

Què voldries tornar a viure?
M’agradaria tornar a viure la infància, des dels 4 fins als 6 anys.

De petita t’agradava anar a l’escola? Per què ?

No m’agradava, preferia quedar-me a casa en el meu món, jugant. No m’agradava relacionar-me.

Feies alguna extraescolar? En què consistia ?

Sí, feia dansa. Quan tenia 4 anys, la meva mare em va apuntar a dansa, però jo no volia i així 3 vegades . Fins que vaig decidir (més o menys a 1r d’ESO ) que la dansa era la meva passió  i que em volia dedicar a això.

Què t’estimes fer en el teu temps lliure ?

Primer de tot,  m’agrada connectar amb mi mateixa, fer vida social, sopar fora, anar al teatre, i anar a la platja o a la muntanya.

Qui va ser la persona que et va impulsar a fer el que fas ?

Primer van ser els meus pares,  quan m’obligaven  a ballar, però quan vaig decidir que era la meva passió no volien que ho practiqués.

Com estàs d’unida amb la teva família i amics ?

Amb la família molt bé, són el meu nucli. M’agrada tenir molts amics al meu voltant.

Tens temps per a sortir amb els amics?

Sí, almenys una vegada per setmana.

Com t’organitzes per a fer tantes coses a la vegada i amb tanta precisió ?

Perquè m’ho estructuro d’una manera que fa que recordi complir tot el que em proposo.

Com creus que serà el teu futur?

Jo crec que el futur és incert i la veritat és que no m’ho imagino de cap manera. Però vull viure feliç cada dia.

Quins són per a tu els valors més importants ?

La noblesa, la sinceritat amb un mateix, la coherència amb el món que ens envolta, la fidelitat  i la felicitat.
Gràcies per haver llegit l’entrevista a la meva professora de ball.

 
Laura Parramon Fernández

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada