TRADUEIX-ME

diumenge, 6 de desembre del 2015

ENTREVISTA AL PEDRO SEGURA

És el meu pare, i és molt divertit i graciós. Li agrada moltíssim estar amb la seva família i els seus amics. Sempre està jugant i fent bromes i les seves aficions són impressionants.

 
Bon dia, Pedro.

Bon dia.

Quina és la teva formació acadèmica?

Vaig estudiar EGB, BUP i COU, que són l’equivalent a Primària, ESO i Batxillerat. Després vaig estudiar a la Universitat, a la Facultat de Geografia i Història.

I què volies ser de gran?

Volia ser arqueòleg. De fet vaig participar en algunes excavacions en vil·les romanes.

Actualment estàs treballant d’allò que vas estudiar?

Encara que m’han ajudat sempre els estudis, la meva feina no té res a veure amb la meva formació acadèmica. No té res a veure el món dels gelats amb l’arqueologia!

T’agradaria treballar d’arqueòleg en comptes de fer gelats?

Actualment no, perquè m’estimo més estar amb la meva família. A més a més, el gelat està molt més bo que qualsevol tros de ceràmica!

Et dediques al món del gelat?

Sí. Ara treballo fent gelats per a “Farggi”.

Has treballat d’alguna cosa més?

Sí, vaig treballar de fabricant d’animals de peluix i a la “Frigo”.

T’agraden i t’agradaven les feines que vas tenir?

És clar que sí, però el meu preferit és el d’ara.

Hi tens molts amics?

Sí, sempre solem fer bromes entre tots els companys de feina i tots ens ajudem molt.

Quines són les teves aficions?

Principalment gaudir de la meva família, viatjar a països exòtics i fotografiar la naturalesa, especialment la vida salvatge. També m’agrada planificar els viatges per tenir preparat el que farem els dies de vacances.

Quin és el teu somni?

Tornar a fer un viatge amb la meva família tots plegats un Nadal a Rovaniemi, Finlàndia, per tornar a muntar en trineu, fer galetes casolanes i veure com cau la neu mentre al carrer hi ha més de vint graus sota zero.

Quin ha estat el teu viatge preferit?

Ha estat el viatge que vaig fer a Kènia amb la família, perquè vam veure lleons, guepards caçant, lleopards, elefants i moltíssims animals. A més a més, vam compartir campament amb la tribu dels “massais”, vam visitar escoles per donar material i va ser un viatge que mai oblidarem.

Què fas en el teu temps lliure?

A més a més de fer una mica d’esport, participo en webs de fotografia animal i treballo en la meva pròpia pàgina web.

 

                                            África Segura Estévez

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada