TRADUEIX-ME

diumenge, 6 de desembre del 2015

ENTREVISTA AL MEU PARE

El meu pare és la persona que em dóna confiança i m’ajuda en tot el que necessito. M’ensenya moltes coses, sobretot, manualitats perquè sempre té alguna idea per solucionar les coses que no funcionen o que no sé com sortir-me’n.
 
Quan i on vas néixer?
L’any 1968, a Barcelona.

Quants germans tens?
Un germà més gran que jo.

Vas ser feliç en la teva infància i per què?
Clar que sí, perquè tenia molts amics i ens ho passaven molt bé jugant i fent coses junts.

T’agrada l’esport?  
Sí.

N’has practicat algun?  Fins a quina edat?
Sí, atletisme, karate, ping-pong, esquí i tenis. Fins als 30 anys.

Quina carrera has escollit i per què ?
Dret, perquè m’agradava molt poder entendre com s’aplica la justícia. A més té moltes sortides professionals.

T’estimes el teu treball i per què ?
Sí, perquè és una professió molt dinàmica i en la qual puc aplicar tots els anys d’estudis.

Quantes feines has tingut ?
Quatre treballs diferents.

Quina etapa de la teva vida t’ha agradat més i per què ?
L’adolescència, perquè estava tot per descobrir.

Que voldries fer quan et jubilis ?
Aprendre a tocar un instrument musical perquè tindré molt de temps lliure.
 
                                                      

 
 
 
                                                 Marta Ruda Mialdea

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada